انقلاب اسلامی دنباله نهضت کربلاست
کد خبر: 3746366
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

انقلاب اسلامی دنباله نهضت کربلاست

گروه سیاسی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا گفت: انقلاب اسلامی دنباله نهضت کربلاست و مردم با همه سختی‌ها طرفدار حق و نظام اسلامی هستند.

انقلاب اسلامی دنباله نهضت کربلاست

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام علی اصغر مومنی، 21 شهریور در پنجمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در تالار بهشت سکینه‌(س) منطقه کمالشهر کرج برگزار شد با اشاره به ایثارگری شهدا، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی دین خود را به این نظام ادا کردند زیرا در سخت‌ترین شرایط با نثار جان خود عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی همچنین از استقامت خانواده شهدا سخن به میان آورد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، پا به پای انقلاب آمدند و هرگز یک لحظه انقلاب، امام و رهبر را تنها نگذاشتند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه عده‌ای بر این خیالند که انقلاب به بن بست می‌رسد، ابراز کرد: متاسفانه دشمن با تمام وجود و با جنگ اقتصادی به میدان آمده تا مردم را به زانو درآورد و همچنین عده‌ای زالو صفت از این فرصت استفاده کرده و به جان مردم افتاده و به دنبال ثروت‌اندوزی هستند.
مومنی تاکید کرد: اینها بدانند که راه حق بن بست ندارد و مردم با همه سختی‌ها طرفدار راه حق و نظام اسلامی هستند.
رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا تصریح کرد: انقلاب ما دنباله نهضت کربلا است، کربلای امروز میدان آزمودن ما و شماست، راه حق امام حسین(ع) ادامه دارد و تا زمانیکه تاریخ و زندگی هست فرهنگ کربلا نیز نابود نمی‌شود.
انتهای پیام 

captcha