اعلام برنامه‌های صدا و سیمای مرکز یزد در ماه محرم
کد خبر: 3746377
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

اعلام برنامه‌های صدا و سیمای مرکز یزد در ماه محرم

گروه فرهنگی ــ صدا و سیمای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به انعکاس شور حسینی مردم دارالعباده می‌پردازد.

محرم دردارالعباده را با صدا و سیمای مرکز یزد همراه شوید

به گزارش ایکنا از یزد، صدا و سیمای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به انعکاس شور حسینی مردم دارالعباده می‌پردازد.
برنامه‌های معاونت سیمای شبکه یزد
معاونت سیمای شبکه یزد برنامه «بفرمایید روضه» هر روز از سه‌شنبه بیستم شهریور مصادف با یکم محرم تا شنبه سی ویکم شهریور مصادف با دوازدهم محرم صبح ها از ساعت ۸ به مدت 60 دقیقه از استودیو سیما صدا و سیمای یزد و بطور زنده از شبکه یزد به روی آنتن می‌برد.
سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت از بخش‌های این برنامه که به تهیه‌کنندگی محمد حسین ملک‌زاده و کارگردانی ابوالفضل دهقانی‌زاده از شبکه یزد پخش می‌شود، است.
پخش مستقیم همایش «شیرخوارگان حسینی» (جمعه اول محرم ) از ساعت 9 صبح از دیگر برنامه‌هاست و همچنین برنامه «‌اینجا خیمه ای برپاست» از محل حسینیه بازار نو شهرستان اردکان از ساعت 21:30 الی 23 به تهیه‌کنندگی مهدی شاکر و کارگردانی ابوالقاسم ابوترابی از شب یکم محرم تا شب پنجم محرم به طور زنده از شبکه یزد پخش می‌شود.
همچنین پخش مستقیم هیئت‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا در بخش‌های مختلف نیز به سمع و نظر مخاطبان رسانه ملی می‌رسد.
برنامه‌های معاونت صدای مرکز یزد
معاونت صدای مرکز یزد با برنامه «خیمه گاه» ویژه برنامه محرم ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح هر روز به طور زنده از رادیو یزد به تهیه‌کننده راضیه دهقانی زاده و گویندگی ناهیده فرجی پخش می شود.
«نخل ماتم» ویژه برنامه ایام محرم به طور زنده از ساعت 18:30 الی 20:30 اول تا پنجم محرم به تهیه‌ کنندگی فاطمه دانایی و گویندگی کاظم رحمانی و مهدیه شریفی از رادیو یزد پخش می‌شود.
«باران اشک» نوحه های درخواستی به طور زنده ساعت 15:10 الی 16 به تهیه‌ کنندگی آرزو تقدیسی و گویندگی علی دهقانپور، «حسینیه ایران» به طور زنده نوحه های هیئت های عزاداری را از پنجم تا سیزدهم محرم از ساعت 19:30الی 24 و صبح تاسوعا و عاشورا از ساعت 7 الی 14 از رادیو یزد پخش می شود.
پرسه در ایام محرم در شهرستان‌ها به صورت تولیدی از رادیو یزد از ساعت 18:30الی 18:55 به تهیه کنندگی حمیدرضا امیری از رادیو یزد پخش می شود.
«سبوی عشق» معرفی هیئت‌های عزاداری در دهه اول محرم از ساعت 3:45 الی 4:30 از رادیو یزد میهمان مردم دارالعباده است.

انتهای پیام

captcha