تشییع پیکر شهید «سیدسجاد خلیلی» در بهشهر
کد خبر: 3746388
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

تشییع پیکر شهید «سیدسجاد خلیلی» در بهشهر

گروه اجتماعی ــ پیکر شهید مدافع حرم «سیدسجاد خلیلی» با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان مازندران در بهشهر تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع پیکر شهید «سیدسجاد خلیلی» در بهشهر

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «سیدسجاد خلیلی» با حضور شکوهمند بیش از 20 هزار نفر، همراه با «شور حسینی» در بهشهر برگزار شد.
این مراسم صبح امروز با حضور خیل عظیمی از جمعیت عاشق از مقابل بیمارستان امام خمینی‌(ره) بهشهر آغاز شد و مردم بهشهر پیکر فرزند مقاومت را روی دستان خود تا آرامگاه ابدی تشییع کردند.
آنچه امروز در این شهرستان شهیدپرور به نمایش گذاشته شد، خلق حماسه‌ای بود از جنس عاشورا، حماسه‌ای به بلندای تاریخ مقاومت.
مردم آمدند تا بار دیگر با فرزند دلاور شهرشان تجدید بیعت کنند، مردم برای این بدرقه و این میثاق، ساعت‌ها و لحظه‌ها را شمارش کردند تا امروز که بوی نفس های عشق مشام جان شان را نوازش کرد.
آری! امروز بهشهر غرق در حماسه حسینی شاهد هنگامه‌ای بود به وسعت کربلای عشق و جنون و «سید سجاد» فرزند مقاومت شهر، مهمان مردمی بود که لبیک گویان پیکر متبرک شده به حرم بانوی عشق و مقاومت را به جایگاه ابدی‌اش بدرقه کردند.
پیکر «سید سجاد خلیلی» فرزند 23 ساله شهر که در 21 فروردین 95 شهادت را در کربلای خان‌طومان در آغوش کشید، امروز بال در بال کبوتران عاشق حرم، روی دستان عاشقانه مردان ولایتمدار استان لاله‌خیز و لاله‌پرور مازندران به سمت بهشت فاطمه‌(س) تشییع و در جوار شهیدان گلزار شهدا آرام گرفت.
انتهای پیام

captcha