اجتماع «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان
کد خبر: 3746406
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

اجتماع «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان از برگزاری اجتماع بزرگ «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

اجتماع «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۱ شهریور در دیدار فعالان امر به معروف و نهی از منکر با نماینده ولی فقیه در استان، به تشریح ساختاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پرداخت و گفت:
معاونت تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به حجت‌الالسلام طاهری و معاون دستگاه‌های نظامی به محمودی رئیس سازمان فضایی استان واگذار شده است.
پازدار با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای عامران به معروف و ناهیان از منکر، تصریح کرد: معاونت فرهنگی تبلیغات و آموزش برای برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر به حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان واگذار شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با ذکر این مطلب که حوره روابط عمومی و انعکاس فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به احمدی، قائم مقام صداوسیمای لرستان واگذار شده است، گفت: روح‌انگیز جهان‌افروز نیز در حوزه معاونت بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فعالیت خواهد داشت این در حالی‌است که دو روز پیش نیز احکام معاونین ستاد تقدیم شد.
وی با اشاره به این‌که در نیروهای مسلح امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک روش درون سازمانی مطرح است، ادامه داد: روز جمعه، 23 شهریور تجمع بزرگ اجتماع بزرگ «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha