تبیین سیره امام حسین(ع) در فرهنگ انتظار موضوع جلسات پرسمان دینی
کد خبر: 3746428
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

تبیین سیره امام حسین(ع) در فرهنگ انتظار موضوع جلسات پرسمان دینی

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام دهه اول محرم از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه‌های پرسمان دینی با موضوع تبیین سیره سید‌الشهدا(ع) در فرهنگ انتظار برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی حسن‌زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت دهه اول محرم‌الحرام 17 برنامه پرسمان دینی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده که تا غروب روز عاشورا ادامه دارد.
وی ادامه داد: سیره سیدالشهدا(ع) در فرهنگ انتظار، عاشورا در فرهنگ مهدویت، امر به معرو ف و نهی از منکر در سیره امام حسین(ع) و شاخصه یاران اصحاب امام حسین(ع) و امام زمان(عج) برخی از موضوعات برنامه پرسمان دینی در این دهه به‏‌شمار می‏‌رود.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جلسات با حضور حجج‌اسلام‌والمسلمین هادی، سرلک، حدائق شیرازی، سید سلیمانی و رضاعلی عزیزی هر روز قبل و بعد از نماز مغرب و عشا در صحن جمهوری اسلامی، برگزار خواهد شد.
حسن‌زاده با اشاره به اینکه در این جلسات به شبهات حاضران پاسخ داده می‏‌شود، عنوان کرد: ویژه‌برنامه پرسمان دینی حرم مطهر رضوی از جمله برنامه‌‏های موفق اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی است که با توجه به موضوعات اعتقادی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پرسش‏گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی‌ترین اهداف این اداره ایجاد بستر مناسب برای پرسش و پاسخ است، از این ‌رو سلسله نشست‌های «پرسمان دینی» در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
مهناز امیریان
انتهای پیام

captcha