تجمع شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاخص شمال فارس
کد خبر: 3746437
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

تجمع شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاخص شمال فارس

گروه اجتماعی ـ امامزاده سیدمحمد(ع) کافتر اقلید به عنوان امامزاده شاخص شمال فارس، میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در سوگواره بصیرت عاشورایی است.

به گزارش ایكنا از فارس، شورای فرهنگی امامزاده سیدمحمد(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید خود را مهیای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی کرده‌اند.
جمعیت هزاران نفری عزاداران حسینی این آستان در اولین جمعه ماه محرم و ساعت 9 صبح، پیام جهانی قیام امام حسین (ع) را بار دیگر در عرصه تاریخ به یادگار می‌گذارند.
امام جمعه اقلید سخنران این همایش است که به‌صورت همزمان در 75 امامزاده و بقعه متبرکه و 500 نقطه از استان فارس نیز این همایش برگزار می‌شود.
حاج عزت‌الله مسعودی و کربلایی علی‌محمد شبانی نیز با مرثیه‌خوانی خود، دل‌های بانوان عزادار این شهرستان را به کربلا پیوند می‌زنند.
اهدا لباس رایگان،پذیرایی و مراسم قلک شکنی از دیگر برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی در حرم امامزاده سیدمحمد(ع) كافتر اقلید است.
یادآور می‌شود، امامزاده سید محمد (ع) کافتر اقلید از نوادگان حضرت عباس (ع) در 75 کیلومتری مرکز این شهرستان، در تمامی ایام سال و به‌ویژه در مراسم مذهبی، میزبان هزاران نفر از زائران و مسافران از سراسر کشور است.
انتهای پیام

captcha