اجرای طرح نذر درمان در مجمع خیرین سلامت
کد خبر: 3746439
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
شهریاری عنوان کرد:

اجرای طرح نذر درمان در مجمع خیرین سلامت

گروه سلامت ــ دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از اجرای طرح نذر درمان در این سازمان مردم نهاد خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، حسینعلی شهریاری با تسلیت و تعزیت ایام عزداری ابااعبدالله الحسین (ع) اظهارکرد:طرح نذر درمان در مجمع خیرین سلامت کشور اجرا و وجوهات حاصل از جمع آوری این طرح در اختیار بیماران صعب العلاج نیازمند قرار می‌گیرد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: با مجمع جهانی حضرت علی اصغر نیز هماهنگی لازم صورت گرفته تا مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی نذر ویژه‌ای برای کودکان بیمار داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر خیرین سلامت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های دارای نمایندگی مجمع خیرین سلامت اهدا کنند.

شهریاری با بیان اینکه این طرح با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود، تصریح کرد: خیرین گرانقدر علاوه بر کمک به بیماران در این طرح می‌توانند در خرید تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی مشارکت کرده و قطعا کمک‌های آن‌ها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دایر کرده و در ساخت، تکمیل و بازسازی و بهره برداری از بیش از ۶ هزار مرکز درمانی با همیاری خیرین در کشور مشارکت داشته است، گفت: شماره تلفن ۷۱۱۴۹۱۱۱ در تهران پاسخگوی مردم خیر و نیک اندیش است و در شهرستان‌ها مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجمع خیرین سلامت نذر خود را ادا کنند.
انتهای پیام
captcha