نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در همدان برپا شد
کد خبر: 3746446
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در همدان برپا شد

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی از ۲۰ شهریور در ۱۶ نقطه استان همدان آغاز شده است و تا هفته نخست مهرماه ادامه دارد.

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در همدان برپا شد

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، افزود: نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در دو نقطه سازمان دانش‌آموزی و دبیرستان پسرانه شهید حاج‌بابایی برای دانش‌آموزان دایر است.
وی افزود: در این نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی از ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف برخوردار بوده که به همت اداره‌کل آموزش و پرورش و فروشندگان این محصول برپا شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و تقویت و حمایت از کالای ایرانی، مجموعه آموزش و پرورش به فکر عرضه کالاهای ایرانی افتاد.
وی تأکید کرد: در استان همدان ۱۹ واحد از شعبات آموزش و پرورش قرار دارد که به علت نزدیکی برخی از واحدها به مرکز، در ۱۶ بخش این نمایشگاه‌ها برپا شده است.
پورداود با بیان اینکه از دیروز تا کنون استقبال خوبی از نمایشگاه شده است، عنوان کرد: خوشبختانه مردم اعتماد خوبی به آموزش و پرورش دارند.
وی افزود: ۲۸۵ هزار دانش‎آموز در سراسر استان امسال مهرماه به مدرسه می‌روند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر در مدارس غیردولتی به تحصیل خواهند پرداخت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه فقط ۹ درصد مدارس استان غیردولتی هستند، گفت: ۱۵۷ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی هستند.
انتهای پیام

 

captcha