خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است/ وحدت و ایستادگی امروز جایگاه ویژه‌ای دارد
کد خبر: 3746449
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
زارعی:

خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است/ وحدت و ایستادگی امروز جایگاه ویژه‌ای دارد

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 تأكید كرد كه خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 21 شهریورماه با اشاره به اجرای رزمایش «محمد رسول‌الله(ص) 2» توسط بسیجیان این ناحیه گفت: بخش نخست این رزمایش شامل اعزام گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم است.
وی با بیان اینكه در این راستا 14 گروه جهادی این ناحیه در حال کمک رساندن به مردم کم برخوردار هستند، افزود: خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است.
زارعی با اشاره به همه دشمنی‌ها در طی ۴۰ سال علیه کشور، افزود: دشمن تصور می‌کرد با تهدیدات می‌تواند ما را شکست دهد، اما به لطف خدا و نفس مسیحایی رهبر و ارواح شهدا موفق نشدند.
وی با تأکید بر اینکه بغض و کینه آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد، ولی دشمن باز هم ناکام می‌ماند، افزود: این رزمایش با هدف وحدت، ایستادگی و پیشرفت که همواره سه عنصر اساسی در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران بوده است، در حال برگزاری است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: رزمایش فعلی از روز ۹ شهریور در قالب فعالیت‌های جهادی با رویکرد خدمت‌رسانی آغاز شده است. افسران اقتصاد مقاومتی در قالب گروه‌های جهادی اعم از آموزشی، عمرانی، پزشکی و ... به مناطق اعزام می‌شوند.
زارعی در ادامه با بیان اینكه گردان‌های بیت‌المقدس امروز جایگاه شهدای لشکر و مدافع حرم را نشان داد، گفت: امروز همه نیرو‌ها به نقاط مدیریتی خود در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند و پس از یک‌ماه بزرگترین همایش در میعادگاه با حضور بسیجیان برادر سراسر کشور برگزار می‌شود.
این فرمانده سپاه در پایان در خصوص دیگر اهداف و برنامه های این رزمایش نیز گفت: از دیگر اهداف این رزمایش ارتقای قدرت سخت، نیمه سخت و نرم سازمان رزم بسیج برای مبارزه با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین زنده کردن روح حمایت مردم از نظام، مایوس کردن دشمن از تغییر نظام، تقویت روحیه عمل کننده و تقویت روحیه ملی در جامعه است.
انتهای پیام

captcha