جلسه نظارت بر نحوه برپایی مسابقات قرآن کمیته امداد برگزار شد
کد خبر: 3746468
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

جلسه نظارت بر نحوه برپایی مسابقات قرآن کمیته امداد برگزار شد

گروه مسابقات ــ جلسه نظارت بر نحوه برپایی مسابقات قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی(ره) در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

محمد بابایی، مسئول فنی مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) تهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ نحوه عملکرد کمیته نظارت و ارزیابی مسابقات بیان کرد: در مسابقات قرآنی که در طول یک‌سال برگزار می‌شود، ناظری از طرف کمیته نظارت و ارزیابی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور اعزام می‌شود که گزارشاتی را از نحوه اجرای مسابقات تهیه می‌کند و نماینده دستگاه برگزارکننده مسابقات در جلسه‌ای حاضر می‌شود تا به سوالات پاسخ دهد.

مسئول فنی مسابقات کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه 20 شهریورماه، جلسه کمیته نظارت ارزیابی ستاد عالی در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: جلسه‌ای در رابطه با مسابقات معارفی کمیته امداد امام خمینی(ره) برپا شد که اعضاء نقطه نظراتشان را بیان کردند و سوالات مربوطه از ناظر پرسیده شد.

بابایی ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات و نظارت‌ها برطرف شدن اشکالات است و به نظرم این جلسات بعد از اجرای مسابقات کار خوبی است و به ارتقای کیفیت مسابقات کمک می‌کند. البته اکثر مسابقات قرآنی که قرار بود در فصل تابستان برگزار شود به علت عدم بودجه و وضعیت نابسامان اقتصادی به ماه‌های بعد موکول شده است.

یادآور می‌شود، این کمیته با مدیریت محمد انجم‌شعاع و 10 عضو یک هفته در میان روزهای سه‌شنبه برگزار می‌‍شود.

انتهای پیام

 

captcha