دیدار جمعی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان با آیت‌الله میرعمادی
کد خبر: 3746511
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

دیدار جمعی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان با آیت‌الله میرعمادی

گروه فرهنگی ـ جمعی‌از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز، 21 شهریور با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

دیدار جمعی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان با آیت‌الله میرعمادی

 

به گزارش ایکنا از لرستان، جمعی‌از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز چهارشنبه، 21 شهریورماه با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در جمع فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان این‌که عاشورا تجلی امر به معروف و نهی از منکر است از این فریضه مهم الهی به‌عنوان جوهره قیام امام حسین(ع) نام برد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظلم و فساد ، حاکم شدن ارزش‌ها در جامعه و اقامه عدل است.
وی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه مظلوم دانست و افزود: عده‌ای زیاده‌خواه، بی‌دین و فرصت‌طلب می‌خواهند مومنان صحنه را ترک کنند تا اشرار و مفسدان بر جان و مال مردم حاکم شوند، اما بدانید ما به هتاکان و ولایت‌ستیزان اجازه عرض اندام نمی‌دهیم .
علی‌حسین پازدار، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان نیز در این دیدار که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را ملاک برتری جامعه دانست و افزود: اگر این فریضه در جامعه ترویج و اجرایی شود امور جامعه سامان خواهد یافت و دین‌مداری و ولایتمداری در آن حاکم خواهد شد.
سعید رازانی، دادستان خرم‌آباد نیز در این مراسم از حمایت‌های قانونی دستگاه قضا در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و گفت: عزم امروز دستگاه قضا حمایت قانونی از اجرای این فریضه مهم با برخورد قاطع با ناهنجاری‌ها ، مفاسد اجتماعی و اقتصادی و منکرات در جامعه است.
در این نشست همچنین از برگزاری اجتماع بزرگ طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر ، روز جمعه، 23 شهریور در مصلی‌های نماز جمعه استان خبر داده شد.

انتهای پیام

captcha