اجازه نداده و نمی‌دهیم که دشمن دستاوردهای ملی را به مخاطره اندازد
کد خبر: 3746515
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:

اجازه نداده و نمی‌دهیم که دشمن دستاوردهای ملی را به مخاطره اندازد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سایر نیروهای اطلاعاتی، نظامی و امنیتی با تیزبینی و اقتدار، دشمن را تحت رصد داشته و هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

اجازه نداده و نمی‌دهیم که دشمن دستاوردهای ملی را به مخاطره اندازدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در سفر به شهرستان تربت حیدریه در روز چهارشنبه، 21 شهریور ماه 97، در شورای تامین مشترک 4 شهرستان تربت حیدریه، محولات، رشتخوار و زاوه شرکت نمود.

وی در این نشست با ارائه تحلیل از قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و اشاره به اهداف قیام آن حضرت گفت: جعل زدایی، مهم ترین هدف قیام کربلاست.

مشاور وزیر اطلاعات افزود: دشمن با نگرانی نسبت به دستاوردهای منطقه ای جمهوری اسلامی ایران درصدد است به صور مختلف در تعاملات و ارتباطات ایران اسلامی با کشور های منطقه خدشه ایجاد کند.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: دشمن با هدف انشقاق بین مردم و حاکمیت، وضعیت معیشتی مردم را هدف قرار داده است و با رویکرد فشار اقتصادی بر جداسازی مردم از انقلاب اسلامی تمرکز نموده اند. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هوشیاری و بصیرت این توطئه دشمنان نظام را نیز نقش بر آب خواهند کرد.

مشاور وزیر اهداف دشمن در شرایط فعلی را به چالش کشاندن توان مدیریتی کشور، تضعیف الهام بخشی جمهوری اسلامی، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم، ترویج خرافات و خارج نمودن جمهوری اسلامی از محیط قدرت برشمرد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سایر نیروهای اطلاعاتی، نظامی و امنیتی با تیزبینی و اقتدار، دشمن را تحت رصد داشته و هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha