فعالیت 203 کانون مساجد در میاندوآب
کد خبر: 3746537
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

فعالیت 203 کانون مساجد در میاندوآب

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی از فعالیت 203 کانون مساجد در شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: از این تعداد 30 درصد کانون شهری و 70 درصد کانون‌های روستایی است.

فعالیت 203 کانون مساجد در میاندوآب

حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه مکارم اخلاقی مسئولین در مساجد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اگر متولیان فرهنگی مساجد، مکارم اخلاقی را در دستور کار خود قرار دهند، در امر جذب جوانان به مساجد بیشتر موفق خواهندبود.

وی بابیان اینکه نبی‌مکرم اسلام نیز برای مکارم اخلاق مبعوث گردید، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن‌کریم نیز به این موضوع مهم اشاره‌دارد که ای پیامبر، همه به خاطر خوش‌خلقی تو به اسلام روی‌آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی ادامه داد: یکی از مقوله‌های اساسی در جذب جوانان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز خوش‌اخلاقی متولیان و مسئولان فرهنگی کانون‌ها است.

وی همچنین از فعالیت 203 کانون مساجد در شهرستان میاندوآب خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 30 درصد کانون شهری و 70 درصد کانون‌های روستایی است.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی بااشاره به اینکه در دور‌افتاده‌ترین نقاط شهرستان میاندوآب نیز کانون‌های قرآنی به فعالیت می‌پردازند، تصریح کرد: این کانون‌ها با اتحاد و انسجام برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را پیش برده و سیره خوش‌اخلاقی نبی‌مکرم اسلام را سرلوحه کار خود قرار داده.اند.

وی اظهار کرد: کتابخانه کانون شهید هاشمی‌نژاد میاندوآب نیز عصر دیروز افتتاح شد که شامل قرائت‌خانه، سالن مطالعه، کتاب‌های متنوع می‌باشد و این کانون از جمله کانون‌های فعال شهرستان میاندوآب به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha