تبیین فرهنگ عاشورایی در بین جوانان توطئه دشمن را خنثی می کند
کد خبر: 3746549
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

تبیین فرهنگ عاشورایی در بین جوانان توطئه دشمن را خنثی می کند

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید در بین جوانان فرهنگ عاشورایی را تبیین کنیم تا بتوان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

تبیین فرهنگ عاشورایی در بین جوانان توطئه دشمن را خنثی می کند

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته 21 شهریوردر دیدار با فعالان فرهنگی شاهرود به مناسبت محرم، با بیان برای انتقال اهداف و فلسفه قیام عاشورا و معرفی سیره حضرت امام حسین(ع) به مردم، باید کتاب های منتشر شده با این موضوع در کتابخانه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: این رسالت فعالان فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ما باید برای نسل جوان جامعه بر اساس مقتضیات و نیازهای فکری امکانات، زیرساخت‌های فرهنگی را مهیا کنیم، چراکه اگر این مسئله به خوبی مورد توجه قرار گیرد، بسیاری از ناهنجاری‌ها از بین خواهد رفت ادامه داد:  توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ارتقای مسائل دینی، سیاسی و اقتصادی در جامعه بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در واقع هر جامعه‌ای که با کتاب سر و کار داشته باشد، آن جامعه در زمینه‌های مختلف پیشرو خواهد بود.

روحانی نژاد متذکر شد: باید در بین جوانان فرهنگ عاشورایی را تبیین کنیم تا بتوانیم در برابر توطئه دشمنان بایستیم.

به گفته وی؛ اگر فرهنگ عاشورایی داشته باشیم در تمام مباحث فرهنگی این فرهنگ باید دیده شود و بر این اساس آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha