پراکندگی کتابخانه‌ها در شهر سنندج مناسب نیست
کد خبر: 3746603
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

پراکندگی کتابخانه‌ها در شهر سنندج مناسب نیست

گروه فرهنگی- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج با بیان اینکه پراکندگی کتابخانه‌ها در شهر سنندج مناسب نیست، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات کتابخانه‌ها کمبود زیربناست و امیدواریم با مساعدت مسئولان و مردم این مشکل رفع شود.

پراکندگی کتابخانه‌ها در شهر سنندج مناسب نیست

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد بهرامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی که امروز، 22 شهریورماه در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت 12 کتابخانه عمومی نهادی در این شهرستان، اظهار کرد: در این کتابخانه ها 9 هزار و 500 نفر عضویت دارند و از خدمات کتابخانه‌ها استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه پراکندگی کتابخانه‌ها در شهر سنندج مناسب نیست، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات کتابخانه‌ها کمبود زیربناست و امیدواریم با مساعدت مسئولان و مردم این مشکل رفع شود.
بهرامی خواستار حمایت شهرداری از کتابخانه‌های عمومی شد و بیان کرد: بی‌توجهی در پرداخت نیم درصد از سوی شهرداری به مقوله فرهنگ در این شهرستان آسیب جدی وارد می‌کند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج یادآور شد: امیدواریم شهردار سنندج علاوه بر حضور در جلسات انجمن نسبت به پرداخت بدهی‌ها به حساب انجمن کتابخانه‌ها هساعدت لازم را داشته باشد.
انتهای پیام

captcha