منتظر تحقق وعده‌های وزیر نفت هستیم
کد خبر: 3746612
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
امینی:

منتظر تحقق وعده‌های وزیر نفت هستیم

گروه اجتماعی - نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت انتقال دفتر مدیریت نفت و گاز غرب به ایلام گفت: در این زمینه منتظر تحقق وعده‌های وزیر نفت هستیم.

منتظر تحقق وعده‌های وزیر نفت هستیم
به گزارش ایکنا از ایلام، سلام امینی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار کرد: امروز به دلیل شرایط کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی و تلاش در جهت رفع مشکلات کشور هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که درباره تلاش‌ها برای انتقال دفتر مدیریت نفت و گاز غرب به استان، گفت: بنا بر اذعان مسئولان نفت و گاز غرب کشور هیچ نماینده‌ای تاکنون نتوانسته در این باره کلمه‌ای از وزیر نفت بگیرد، 90 درصد مواد هیدروکربن غرب کشور در استاان ایلام است و دغدغه خبرنگاران و مردم در این زمینه درست است.
عضو کمیسیون انرژی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شده و قول‌هایی که وزیرنفت داده امیدواریم این مطالبه‌ی مردم استان پاسخ داده شود.
امینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره ضرورت مبارزه با احتکار، گفت: شروع برخورد با احتکار کار مثبتی است، اما متاسفانه در سطح خیلی پایین شروع شده است و باید مراقب بود چون باید توجه داشت که محتکر کسی است که صدها هزارتن از یک نوع قلم به امید گران شدن انبار کند.
وی تصریح کرد: شرکت‌های بزرگی مانند سایپا و ایران خودرو احتکار می‌کنند و شخصا در این زمینه تذکر شفاهی و کتبی داده‌ام و بهانه‌های این شرکت‌ها منطقی نیست. حتما باید این نئکته جدی گرفته شود که شرکت چه دولتی و چه خصوصی ملزم هستند در شرایط کنونی همراهی کنند.
امینی گفت: برخی از شرکت‌ها مانند ایران خودرو و سایپا 40 سال است هزینه می‌کنند برای این روز و اگر امروز تخلفی صورت بگیرد باید برخورد جدی صورت گیرد.
پیگیری مشکلات بیمارستان زاگرس ایلام، پیگیری تبدیل تمام استان به عنوان مناطق جنگی و بهره‌مند شدن بازنشستگان از این قانون و پیگیری برای رسیدن ریل آهن به ایلام از دیگر خبرهای امینی بود.
انتهای پیام
captcha