ظرفیت هیأت‌های مذهبی برای آموزش مسائل دینی استفاده شود
کد خبر: 3746633
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

ظرفیت هیأت‌های مذهبی برای آموزش مسائل دینی استفاده شود

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به توجه بیشتر نسبت به کودکان و نوجوانان در هیئات مذهبی و مراسم دینی اشاره کرد و گفت: از ظرفیت هیئت برای بحث آموزش مسائل دینی استفاده کنید.

ظرفیت هیأت‌های مذهبی برای آموزش مسائل دینی استفاده شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 22 شهریورماه در جلسه شورای هیئات مذهبی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار شد، حضور یافت.
حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این جلسه به توجه بیشتر نسبت به کودکان و نوجوانان در هیئات مذهبی و مراسم دینی اشاره و اظهار کرد: از ظرفیت هیئت برای بحث آموزش مسائل استفاده کنید.
وی با اشاره به سخنان شهید مطهری افزود: در هیئت به دنبال کثرت جمعیت و واویلا کردن هستیم؛ البته خیلی خوب است کثرت جمعیت، ولی هدف این نیست که به هر وسیله ای که شده شور ایجاد کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان مراعات حال دیگران را در برگزاری مراسم مذهبی خواستار شد و بیان کرد: در استفاده از سیستم صوتی مراقب باشیم تا مزاحمتی ایجاد نشود و برنامه ها را در حد عرف و شان و منزلت اهل بیت علیهم السلام برگزار کنیم.
وی با اشاره به لزوم مبارزه با خرافات و انحرافات در دین و عزاداری‌ها اعلام کرد: از وظایف مسئولین شورای هیئات مذهبی است تا با مسئولین هیئات صحبت کنند تا انحرافات و خرافات در هیئات مذهبی راه پیدا نکند.
حجت‌الاسلام منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه جلسه گفت: تا کنون ۱۱۰ هیئت مذهبی و ۲۰۰ مداح اهل بیت علیهم السلام در سامانه طوبی ثبت شده است.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم جلسات اختصاصی با هیئات مذهبی سطح شهرستان برگزار کرده‌ایم و جلسات متعددی برای بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام انجام شده است.
انتهای پیام

captcha