هیچ مظلومیتی برای انقلاب بالاتر از تبیین نشدن دستاوردهای عظیم آن نیست
کد خبر: 3746672
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

هیچ مظلومیتی برای انقلاب بالاتر از تبیین نشدن دستاوردهای عظیم آن نیست

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ مظلومیتی بالاتر از تبیین نشدن دستاوردهای عظیم، برای انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام 22 شهریورماه در نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه کسب رتبه‌های برتر جهانی در عرصه‌های مختلف نظیر علمی و فناوری، دستاورد کمی نیست، اظهار کرد: همه این دستاوردها باید برای مردم ایران و دنیا تبیین شوند.
وی همه دستگاه‌ها را ملزم به ارائه گزارش دستاوردهای خود پس از انقلاب دانست و تصریح کرد: هیچ مظلومیتی بالاتر از تبیین نشدن دستاوردهای عظیم، برای انقلاب اسلامی نیست.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از عرصه‌های زنده نگه داشتن خون شهدا و ادای دین به امام خمینی(ره) را معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ارائه کارکردها، اولویت‌ها، آسیب‌ها و چشم‌اندازهای آینده، چهار محوری هستند که تلاش زیادی می‌طلبند و یک تکلیف شرعی و اخلاقی هستند.
حجت‌الاسلام نکونام افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و حتی اگر کسی مسئولیتی در کشور نداشته باشد در انقلاب اسلامی و برکات آن سهیم است.
وی در پایان گفت: با استنباطی که از گزارش عملکرد کارگروه‌های شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود، به نظر می‌رسد هنوز این اقدامات روی ریل قرار نگرفته و به تلاش بیشتر و نگاه عمیق‌تر نیاز است.
لازم به ذکر است در پایان این نشست نمایندگان چند کارگروه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در رابطه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

captcha