دستگیری سارقان طلا و جواهر درشیروان
کد خبر: 3746690
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸

دستگیری سارقان طلا و جواهر درشیروان

گروه اجتماعی-فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از دستگیری سارقان طلا و جواهراز یک باب منزل مسکونی در شهرستان شیروان خبر داد.

دستگیری سارقان طلا و جواهر درشیروان

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی در اظهارکرد: ساعت ١٣ روز گذشته٢٢شهریور جاری دو نفر سارق اقدام به سرقت از یک باب منزل در شهرستان شیروان کردند.
وی گفت: سارقان، با یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت، گاوصندوق حاوی طلا به ارزش 400میلیون تومان ، دو جلد سند خودروی سنگین، یک جلد سند خودروی سواری ال 90 و دو جلد دسته چک کامل را مورد سرقت قرار دادند.
مظاهری ادامه داد: با هوشیاری و اقدامات فنی و پلیسی نیروی انتظامی سارقان در کمتر ازهفت ساعت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه شهروندان در صورت عدم حضور در منزل تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ کنند، تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس تاثیر بسزایی در کاهش سرقت به ویژه سرقت منازل را دارند این در حالیست که شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ١١٠ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۳
0
0
برای اطمینان از ضد سرقت بودن قفل، حفاظ، درب، کرکره برقی یا حتی گاوصندوق که تحت عنوان ضد سرقت خریدید، اول از خودتون بپرسید اگر کلید، ریموت یا رمز را گم کنید، آیا کلید ساز نمیتونه بازش کنه؟؟!! اگر کلید ساز میتونه پس دزد هم میتونه، یعنی اون قفل، درب، حفاظ، کرکره برقی یا گاوصندوق ضد سرقت نیست!!! پس اگر به واقع بخواهید ورود سارقین از طریق دربهای ورودی را غیر ممکن کنید، فقط باید قفل ضد دیلم نصب کنید که نه تنها کلید ساز و دزد، بلکه خود سازنده قفل ضد دیلم هم نتونه بازش کنه.
captcha