برپایی ۳۵ پایگاه جذب حامی در کرمان توسط کمیته امداد
کد خبر: 3746711
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

برپایی ۳۵ پایگاه جذب حامی در کرمان توسط کمیته امداد

گروه اجتماعی - طرح «احسان حسینی» و برپایی ۳۵ پایگاه جذب حامی در همایش شیرخوارگان حسینی ویژه ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، حمید کریمیان‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان دیروز جمعه، 23 شهریور گفت: طرح احسان حسینی را به‌منظور جمع‌آوری نذورات مردمی برای کمک به مددجویان و نیازمندان استان کرمان اجرا می‌‌کنیم.
وی افزود: خیران نیکوکار کرمانی می‌توانند با شماره‌گیری کد #034*8877*، تماس با تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و یا از طریق شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت به نام کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.
کریمیان‌زاده بیان کرد: در قالب این طرح تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان هستند.
سهراب روستایی قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز از برپایی ۳۵ پایگاه ثابت جذب حامی در همایش شیرخوارگان حسینی در استان کرمان خبر داد و گفت: 11 هزار و 792 فرزند یتیم و 11 هزار و 902 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد 2 هزار و 480 نفر فاقد حامی هستند، تصریح کرد: امیدواریم در همایش شیرخوارگان حسینی امسال که روز جمعه هفته جاری مصادف با چهارمین روز از ماه محرم برگزار می‌شود بتوانیم حامیان بیشتری برای ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی جذب کنیم.
انتهای پیام

 

captcha