عزاداری‌های محرم اثرگذار و انسان‌ساز است
کد خبر: 3746786
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

عزاداری‌های محرم اثرگذار و انسان‌ساز است

گروه سیاسی- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عزاداری‌های ماه محرم اثرگذار و انسان‌ساز است، گفت: هیئت‌ها توجه کنند که برپایی عزاداری‌ها برگرفته از آموزه‌های اسلامی باشد.

عزاداری‌های محرم اثرگذار و انسان‌ساز است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه با بیان اینکه درس‌های قیام امام‌حسین(ع) مبارزه با ظلم بود به توطئه‌های آمریکا علیه ایران طی 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه دشمن القاء یأس و ناکارآمد نشان دادن نظام است.
وی افزود: سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات از جمله حربه دشمنان نظام برای تضعیف نظام و اعتماد مردم است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی به راه انداخته است و باید هوشیار باشیم که در جنگ اقتصادی قرار داریم.
امام جمعه کرمانشاه به گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی فعلی کشور اشاره کرد و گفت: کسی منکر این مسائل نیست و ممکن است در برخی از مواقع مشکلاتی داشته باشیم و درست مدیریت نکنیم اما محتوای اسلام کارآمد و کامل است.
نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با بیان اینکه عزاداری‌های ماه محرم اثرگذار و انسان‌ساز است، گفت: هیئت‌ها توجه کنند که برپایی عزاداری‌ها برگرفته از آموزه‌های اسلامی باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه برای عبور از گردنه‌های سخت همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، اظهار کرد: هدایت و فرامین رهبری حجت شرعی، سیاسی و عرفی است.
انتهای پیام

captcha