فروشندگان و بازاریان در شرایط کنونی اقتصادی اهل تعامل باشند
کد خبر: 3746811
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

فروشندگان و بازاریان در شرایط کنونی اقتصادی اهل تعامل باشند

گروه سیاسی ـ امام جمعه بیجار با تأکید بر اینکه گرانی‌های اخیر وضعیت معیشت مردم را سخت کرده است، گفت: دولت و قوه قضاییه باید وظیفه خود را انجام دهند و در این وضعیت بازاریان و فروشندگان باید اهل تعامل باشند.

فروشندگان و بازارایان در شرایط کنونی اقتصادی اهل تعامل باشند

به گزارش ایکنا از کردستان حجت‌الاسلام والمسلمین علی مرادی، امام جمعه بیجار ۲۳ شهریورماه در نماز جمعه این شهر که در مسجد الحسین(ع) برگزار شد، اهل بیت را آمر به معروف و ناهی از منکر خواند و اظهار کرد: باید در خانواده و اطرافیان اجازه انجام منکر و ترک معروفی را بلافاصله تذکر دهیم.
وی با بیان اینکه ناهیان به منکر باید در مورد وضعیت بازار و گران فروشان متذکر شوند، افزود: مسئولان وظیفه رسیدگی به گران فروش‌ها را دارند، جامعه نیز در مقابل گران فروشان نباید سکوت کند که از مصادیق تسلیم منکر شدن است.
امام جمعه بیجار عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، فرمودند نظام اسلامی با یک جنگ همه جانبه اقتصادی مواجه است و از یک اتاق جنگ با دقت کامل هدایت می‌شود، اما در مقابل جنگ اقتصادی جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از این جنگ غفلت می‌شود.
مرادی با ذکر اینکه دشمنان ما در حال تبلیغ برای نشان دادن آینده مبهم از وضعیت اقتصادی ایران هستند، ادامه داد: در مقابل این تبلیغات دشمنان بانک جهانی اقتصاد ایران را در ۵ سال آینده یکی از کشورهای دارای اقتصاد رشد کرده و مطرح در دنیا می‌داند.
وی با تأکید بر اینکه گرانی‌های اخیر وضعیت معیشت مردم را سخت کرده است، بیان کرد: دولت و قوه قضاییه باید وظیفه خود را انجام دهند و در این وضعیت بازاریان و فروشندگان باید اهل تعامل باشند.
امام جمعه بیجار ادامه داد: مردم نیز باید اجناسی که لازم ندارند را نخرند و اجناس مورد نیاز را به اندازه نیاز خریداری کنند چرا که احتکار از همین شایعات و اتفاقات شروع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن در حال تبلیغ فروپاشی نظام اقتصادی ایران است، یادآور شد: در مدت ۴۰ سال گذشته هیچکدام از کشورهای سرمایه‌دار اقتصاد ایران را حمایت نکرده‌اند و مردم رشید ایران نباید خود را در برابر تبلیغات دشمنان ببازد که مطمئناً این آزمایش و امتحان است و باید با هوشیاری و بینش عمیق به موضوع نگاه کرد.
انتهای پیام

captcha