انتشار نسخه اندرویدی كتابخانه دیجیتالی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد
کد خبر: 3746821
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

انتشار نسخه اندرویدی كتابخانه دیجیتالی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد

گروه فناوری اطلاعات ــ مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان نسخه اندرویدی كتابخانه دیجیتالی مجموعه تاريخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان نسخه اندرویدی كتابخانه دیجیتالی مجموعه تاريخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد را منتشر کرد.

مزار مقدس تخت فولاد با قدمتی دیرین پس از قبرستان وادی السلام در نجف اشرف، شریف‌ترین و شکوهمندترین مزار جهان تشیع به شمار می‌آید. سرزمین مقدسی که در قرون و اعصار متمادی آرامگاه تعداد بی‌شماری از عالمان و صالحان، حکیمان و عارفان، هنرمندان و شاعران، مؤمنین و متقین و همچنین قرارگاه هزاران پرنده خونین بال دفاع مقدس بوده است.

تاکنون متن کامل 18 جلد کتاب در حوزه‌های علوم حوزوی، علوم دانشگاهی، تاریخ و جغرافیا، زبان و ادبیات، درسی، آموزشی و مجلات، مقالات و نشریات در این نرم افزار بارگذاری شده است.

از امکانات این کتابخانه دیجیتالی می‌توان به جستجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها، سادگی مطالعه متن، امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی کردن اعراب و نوشتن یادداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن اشاره کرد.

این برنامه به صورت چند زبانه و شامل زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، آذربایجانی، چینی و اردو بوده و دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است.

این نرم افزار مجهز به لغت‌نامه‌های؛ دهخدا، المعانی، فرهنگ عمید، المنجد، فرهنگ معین، المعجم الوسیط، فرهنگ ابجد، مترادف‌ها و متضادها، مفردات القرآن، مقاییس اللغه و فرهنگ عربی به فارسی  است.

از نکات برجسته این کتابخانه دیجیتالی، بروزرسانی برنامه و کتاب‌ها به صورت دوره‌ای است به نحوی که با به روزرسانی نرم افزار به مرور زمان بر تعداد این کتاب‌ها افزوده می‌شود.

برای دانلود نسخه اندرویدی كتابخانه دیجیتالی مجموعه تاريخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اینجا کلیک کنید!

انتهای پیام

captcha