مظلومیت علی‌اصغر(ع) از پیام‌های هدایت‌بخش نهضت عاشورا است
کد خبر: 3746834
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

مظلومیت علی‌اصغر(ع) از پیام‌های هدایت‌بخش نهضت عاشورا است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راشکی گفت: مظلومیت حضرت علی‌اصغر(ع) یکی از پیام‌های مهم و هدایت‌بخش نهضت عاشورا است؛ برگزاری همایش شیرخوراگان حسینی در اولین جمعه محرم اوج این مظلومیت را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، 23 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن سفارش به رعایت تقوا گفت: فرهنگ عاشورایی، یعنی بصیرت، یعنی اتحاد و انسجام، یعنی دفاع از دین، یعنی اخلاص و شجاعت، عزت و افتخار، و در یک کلام یعنی ولایت‌مداری.
وی در ادامه ضمن تأکید بر اقامه اول وقت نماز ظهر عاشورا، عنوان کرد: نهضت عاشورا یک فرصت طلایی برای همه است؛ در طول تاریخ اسلام موارد بسیاری سراغ داریم که به سبب معانی انسان‌ساز این نهضت عظیم تعداد زیادی از غیرمسلمانان، به اسلام گرویده‌اند و مسلمان شده‌اند.
حجت‌الاسلام راشکی افزود: دشمنان اسلام با دسیسه‌های فراوان تلاش می‌کنند که روحیه غیرتمندی و جهادی و مبارزه و مقاومت را در روحیه مسلمانان تضعیف کنند، اما فرهنگ عاشورایی این توطئه را در نطفه خفه می‌کند، تا به آنجا که امروزه فرهنگ عاشورایی در همه جوامع دنیا نهادینه شده است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیمروز گفت: مظلومیت حضرت علی‌اصغر(ع) یکی از پیام‌های مهم و هدایت‌بخش نهضت عاشورا است؛ برگزاری همایش شیرخوراگان حسینی در اولین جمعه محرم اوج این مظلومیت را به زیبایی به تصویر می‌کشد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha