برگزاری کرسی تلاوت قرآن در هیئات مذهبی شاخص همدان
کد خبر: 3746928
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در هیئات مذهبی شاخص همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی شهرستان همدان عنوان کرد: به مناسبت دهه اول محرم کرسی تلاوت در هیئات مذهبی شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در هیئات مذهبی شاخص همدان

مسعود عباسی، كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به مناسبت دهه اول محرم کرسی تلاوت در هیئات مذهبی شاخص شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از قاریان ممتاز استانی در کرسی تلاوت استفاده می‌شود افزود: هیئت عاشقان حضرت مهدی(ع) واقع در انتهای کوی کوثر و هیئت علمدار حسین(ع) واقع در کوی اعتمادیه شرقی به مدت 12 شب به ترتیب از نفس گرم قاریان ممتاز استانی، آقایان سجاد قره‌باغی و صدفی بهره‌مند خواهد شد.
عباسی اضافه کرد: برگزاری طرح زیباخوانی نماز، اعزام جهادگران قرآنی ـ فرهنگی به 4 منطقه محروم فاقد روحانی با همکاری بخشداران و دهیاران، برگزاری کلاس نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوعات خاص انقلابی و قرآنی از برنامه‌های این مجموعه در 6 ماهه دوم سال است.
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: برگزاری جشنواره بزرگ «در امتداد نور» به مناسبت 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب بهترین روش‌های تدریس قرآن ویژه معلمان و مربیان قرآنی استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده برای ماه‌های آتی سال است.
وی از برگزاری 21 محفل انس با قرآن در 6 ماهه دوم سال خبر داد و گفت: 2 محفل انس با قران ویژه شب عاشورا است که با توزیع قرآن‌های 60 پاره یا 120 حزبی با موضوع حرکت امام حسین(ع)، قرآن و روایت در جهت تبیین و تمسک مردم به دو گوهر ارزشمند قرآن و عترت در دستور کار است.
عباسی با بیان اینکه برنامه‌های این مجموعه تلفیقی از قرآن و عترت است یادآور شد: 2 محفل انس با قرآن نیز ویژه شب اربعین حسینی در هیئات مذهبی شاخص برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha