مبارزات جوانان مدافع حرم ریشه در تفکر حسینی دارد
کد خبر: 3746932
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

مبارزات جوانان مدافع حرم ریشه در تفکر حسینی دارد

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مبارزه‌ای که جوانان مدافع حرم انجام دادند سبب شد سوریه آزاد شود، گفت: مبارزات جوانان مدافع حرم ریشه در تفکر حسینی دارد.

مبارزات جوانان مدافع حرم ریشه در تفکر حسینی دارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، شب گذشته 23 شهریور، در مراسم عزاداری ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) که در مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) برای قیام در صحرای کربلا هدف داشتند و ایجاد حکومت اسلامی یکی از این اهداف بود.
وی با بیان اینکه در آن زمان اصل و ظواهر دین در خطر بود، افزود: بالاترین منکر و انحراف این است که حاکم جامعه‌ای فاسد باشد لذا حسین(ع) با یزیدیان زمان صلح نکردند.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قدم به قدم حرکت امام حسین(ع) پیام داشته است، تصریح کرد: همواره حسینیان در طول تاریخ با یزیدیان کنار نمی‌آیند.
اکبرپور با بیان اینکه شمر و یزید سال 61 هجری به درک واصل شدند اما امروز یزیدیان زمان را باید شناخت، تصریح کرد: شمر و یزید این زمان علیه ارزش‌های اسلامی کار می‌کنند.
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی‌توان با تفکر یزیدی کنار آمد، اظهار کرد: آل سعود به جان کشورهای اسلامی افتاده و جنایت انجام می‌دهد.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: سعودی‌ها و داعشی‌ها نمازخوان و قرآن خوان هستند و نماز جماعت آن‌ها ترک نمی‌شود اما اسلام آن‌ها فاطمی، علوی و حسینی نیست.
اکبرپور خاطرنشان کرد: امروز منکرات بسیاری در جامعه وجود دارد و آن کسی که به ارزش‌های اسلامی دهان کجی کند بالاترین منکر را انجام داده است.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: افرادی که در مقابل حسین(ع) شمشیر کشیدند همان‌هایی بودند که در نماز جماعت شرکت می‌کردند و پشت سر علی(ع) می‌ایستادند لذا اگر لقمه حرامی وارد زندگی شود سرنوشت انسان 180 درجه تغییر می‌کند.
اکبرپور با اشاره به اینکه افرادی که احتکار می‌کند مانند خوره به جان‌ انسان‌ها افتادند، اظهار کرد: قوه قضائیه باید مقتدرانه با مفاسد برخورد کند.
وی با بیان اینکه مبارزه چند جوان حزب‌اللهی در سوریه، عراق و یمن و لبنان جواب می‌دهد، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مدافعان حرم در کشور طعنه می‌شنوند اما این مبارزه‌ای که جوانان مدافع حرم انجام دادند سبب شد سوریه آزاد شود.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این گونه مبارزات ریشه در تفکر حسینی دارد، افزود: به هیچ عنوان با لبخند و دست به سینه بودن با دشمن نمی‌توانیم کنار بیاییم.
اکبرپور یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است؛ لذا کربلا را خواص بی بصیرت به وجود آوردند و امروز همین خواص بی بصیرت در جامعه اسلامی هستند.
انتهای پیام

captcha