جهاد اسلامی خواستار بسیج عمومی برای دفاع از مسجدالاقصی شد
کد خبر: 3746935
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

جهاد اسلامی خواستار بسیج عمومی برای دفاع از مسجدالاقصی شد

گروه بین‌الملل ـ جنبش جهاد اسلامی عموم ملت فلسطین را به بسیج عمومی برای دفاع از مسجدالاقصی در سایه تشدید تعرضات شهرک‌نشینان صهیونیست فراخواند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر سیاست‌های تجاوزکارانه اشغالگران، محاصره و پاکسازی نژادی اسرائیل تحت حمایت آمریکا تسلیم نخواهد شد و به تظاهرات بزرگ بازگشت ادامه می‌دهد و با یهودی‌سازی و شهرک‌سازی دشمن در قدس و کرانه باختری و دیگر اراضی اشغالی مقابله خواهد کرد.

در این بیانیه آمده؛ حملات و تهدیدات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی اعلان جنگ است و این می‌طلبد که فلسطینیان با تمامی ابزارها و راه‌کارهای ممکن به دفاع از قبله نخست برخیزند.

جهاد اسلامی بیان کرد که ملت فلسطین اصرار خود بر ادامه نبرد با دشمن صهیونیستی برای دفاع از حقوق خویش و حمایت از سرزمین و مقدساتش را ثابت کرد.

هیئت اسلامی ـ مسیحی و گروه‌های فلسطینی با صدور فراخوان‌هایی خواستار بسیج عمومی برای دفاع از مسجدالاقصی در برابر تعرضات گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به این مسجد شده‌اند.

جهاد اسلامی تصریح کرد که هتاکی شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی اقدامی در راستای تغییر واقعیت‌های موجود در این مسجد تحت حمایت مستقیم احزاب راست‌گرای اسرائیلی و دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی است.

در همین حال، هیئت اسلامی مسیحی دفاع از مقدسات قدس نیز نسبت به توطئه های شوم صهیونیست‌ها برای تغییر واقعیت‌های موجود در مسجدالاقصی در ایام اعیاد یهودی هشدار داد و مسئولیت تبعات و پیامدهای خطرناک این هتاکی‌ها را متوجه اسرائیل دانست.

انتهای پیام
captcha