توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند حاشیه مشهد از محل موقوفات مرتبط
کد خبر: 3746957
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند حاشیه مشهد از محل موقوفات مرتبط

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد، از اهداء بیش از ۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در قالب طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات مرتبط در حوزه علم آموزی به دانش آموزان بی بضاعت در این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از 1600بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند حاشیه شهر مشهد از محل موقوفات مرتبطحجت‌الاسلام محمد صفرپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و همزمان با بازگشایی مدارس، در راستای اجرای امینانه و عمل به نیات واقفان خیراندیش، موقوفات مرتبط با امور تحصیلی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت در شهرستان مشهد اجرای نیت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی این دانش آموزان از طریق ائمه جماعات مساجد حاشیه شهر صورت گرفته، افزود: بر همین اساس تعداد 1620 بسته لوازم التحریر و نوشت افزاراز محل موقوفات مرتبط تهیه و در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند مدارس حاشیه شهرستان مشهد توزیع می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با اشاره به اینکه ارزش هر بسته مهر تحصیلی 70 هزار تومان برآورد شده، بیان کرد:  در مجموع 113 میلیون و 400 هزارتومان از محل موقوفات با نیت کمک به دانش آموزان نیازمند برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.
حجت الاسلام صفرپور اظهار کرد: امید است با ترویج سنت حسنه وقف و جهت دهی نیات واقفین و کمک‌های خیرین در زمینه‌های تحصیلی و علمی، در آینده تعداد بیشتری از دانش آموزان نیازمند از طرح مهر تحصیلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha