تصویب 2 پرونده در هشتاد و چهارمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات
کد خبر: 3746962
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

تصویب 2 پرونده در هشتاد و چهارمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت از تصویب دو پرونده در هشتاد و چهارمین جلسه این هیئت خبر داد.

حسین بهبودی،‌ عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری هشتاد و چهارمین جلسه این هیئت طی امروز شنبه، 24 شهریورماه خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با دو پرونده مؤسسات قرآنی در آمل و اردبیل موافقت شد.
وی در ادامه با بیان اینکه با تلاش تمامی همکاران مشکلات مربوط به سامانه ثبت تقاضا برای مؤسسات برطرف شده است، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مورد نظر برای ثبت تقاضای خود اقدام کنند.
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت تصریح کرد: در ادامه این جلسه به موضوع بیمه فعالان قرآنی که در شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیز مطرح شده بود، پرداخته شد و تصمیم بر این شد تا کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل شود و نتیجه را به هیئت رسیدگی اعلام کند.
بهبودی با بیان اینکه در ادامه این جلسه نیز به موضوع آئین‌نامه نظارت و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت نیز پرداخته شد، گفت: امیدواریم تا در جلسات بعدی هیئت، بتوانیم با عبور از بحث‌های فکری به مراحل، شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اصلی هیئت یعنی موضوع کمک به مؤسسات و توانمندسازی آن‌ها ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام

captcha