تأکید مدیر ستاد اقامه نماز ‌قم برای برپایی نماز ظهر عاشورا
کد خبر: 3747022
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

تأکید مدیر ستاد اقامه نماز ‌قم برای برپایی نماز ظهر عاشورا

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم بر لزوم تلاش همه دستگاه‎ها و مردم برای برگزاری با شکوه‎تر نماز ظهر عاشورا در استان تأکید کرد.

نماز ظهور عاشورا در قم با شکوه‎تر از هرسال برگزار شودمحمد خامه‌یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: از مردم عزادار قم انتظار می‌رود که نماز ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار کنند و برای برگزاری نماز ظهر عاشورا تمهیدات لازم هم فراهم شده است.

وی افزود: با همکاری هیأت‌های عزاداری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به امامت آیت‌الله سید‌محمد سعیدی در حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد اقامه نماز قم اظهار کرد: علاوه بر حرم مطهر در صحن بقاع امام‌زادگان این شهر، گلزار شهدای علی‌بن جعفر‌(ع)، اطراف سازمان انتقال خون، عوارضی قم ـ تهران و در مقابل ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر نماز جماعت بر پا خواهد شد.
وی گفت: تمهیدات اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا فراهم شده است و امید است بتوانیم نماز باشکوهی را در این ایام برگزار کنیم.
خامه‌یار بیان کرد: نماز ظهر عاشورا با حضور دسته بزرگ عزاداری هیأت رزمندگان در حرم مطهر و میدان آستانه برگزار خواهد شد و یاوران نماز در کنار هیئت‌های عزاداری و خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه‌(س) برای برگزاری این فریضه ایفا نقش خواهند کرد.
وی گفت: شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسگری(ع)، مسجد مدرسه آیت‌الله العظمی گلپایگانی‌(ره) برای برگزاری نماز خواهران در نظر گرفته شده است و مدارس مسیر عزاداران در هسته مرکزی شهر به منظور برگزاری نماز جماعت خواهران آماده خواهد شد.
انتهای پیام

captcha