تشییع پیکر ۹ کبوتر خونین بال دفاع مقدس در شیراز/ همه دعوتند
کد خبر: 3747042
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

تشییع پیکر ۹ کبوتر خونین بال دفاع مقدس در شیراز/ همه دعوتند

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام محرم‌الحرام، بار دیگر فضای استان فارس معطر به شمیم خوش شهدا شد. پیكرهای مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی دو روز گذشته وارد شیراز شده‌اند.
نخستین برنامه گسترده با حضور پیكرهای مطهر این شهدا همایش شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود تا شركت‌كنندگان بتوانند از خان وجودی این امامزادگان عشق نهایت بهره‌برداری را ببرند.
در این راستا بناست كه مراسم وداعی نیز با پیكرهای مطهر این شهدا فردا، 25 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود.
مراسم تشییع پیكرهای مطهر این شهدا نیز در ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 26 شهریورماه جاری از میدان شهدا(شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد كه در آن اقشار مختلف مردم می‌توانند برای توسل به وجود پربركت این سبكبالان عاشق در این مراسم حضور یابند.
بعد از برگزاری مراسم تشییع شهدا، پیكرهای مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس جهت برگزاری مراسم تدفین و تشییع به شهرستان‌های داراب،‌ لارستان و خرامه انتقال خواهد یافت.
مراسم‌های تدفین پیكرهای مطهر این شهدا در روزهای سه‌شنبه و تاسوعا و عاشورای حسینی انتخاب شده است. ضمن اینكه پیكر مطهر یك شهید نیز در هفته آینده در صدا و سیمای فارس به خاك سپرده خواهد شد.
انتهای پیام

captcha