رفتار عملی از اصول اجرای امر به معروف است
کد خبر: 3747050
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

رفتار عملی از اصول اجرای امر به معروف است

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس گفت: روش‌های تشویقی و رفتار عملی از اصول مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

رفتار عملی از اصول اجرای امر به معروف است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جلسه شورای هم‌اندیشی امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز، 24 شهریورماه در اداره آموزش و پرورش نوسود برگزار شد.
در این نشست منصور وهابی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود بر اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس طی سال تحصیلی 97-98 تأکید کرد.
وی افزود: شیوه‌های مختلف تربیتی و لزوم استفاده از تمامی ابزارهای فرهنگی و جذاب در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و شناسایی مصادیق آن در مدارس با مشارکت نیروهای آموزشی و پرورشی مورد تأکید است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود روش‌های تشویقی و رفتار عملی را از اصول مهم امر به معروف و نهی از منکر دانست.
وهابی اظهار کرد: محدود کردن امر به معروف و نهی از منکر به برخی از مصادیق در جامعه و غافل ماندن از مصادیق دیگر که بعضاً در سالم‌سازی فضای جامعه مهم‌تر و اثرگذارتر است، ظلم بزرگی است.
وی تصریح کرد: استفاده از ایده، ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان در زمینه اجرای مؤثرتر امر به معروف و نهی از منکر در مدارس از اولویت‌ برنامه‌های سال تحصیلی 97-98 است.
انتهای پیام

captcha