تداوم رزمایش شیعیان از عاشورا تاكنون/ دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند
کد خبر: 3747126
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

تداوم رزمایش شیعیان از عاشورا تاكنون/ دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند

گروه اجتماعی ـ مدیركل صد و سیمای فارس گفت: از روزی که خون امام مظلوم ما در صحرای کربلا به زمین ریخت و دشمنان خدا بهترین اولاد بشر را ددمنشانه سر بریدند، تا امروز، شیعه در حال رزمایش است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس در رزمایش اقتدار «محمد رسول‌الله(ص) 2» و در جمع بسیجیان این ناحیه گفت: از امام راحل آموختیم که هرجا دشمن تمرکز کرد، باید آن نقطه را تقویت کنیم.
وی افزود: امام راحل با دوراندیشی شجره طیبه بسیج را به امت اسلام هدیه داد و امروز نه تنها در ایران، که در جای جای امت اسلامی حضوری پررنگ دارد و باعث وحشت دشمنان اسلام و بشریت شده است.
سهرابی بیان كرد: امام ما و جانشین برحقش مقام معظم رهبری به ما آموختند که هرجا دشمن تمرکز کرد، بدانید که شما باید آن نقطه را تقویت کنید و سال‌هاست که دشمنان قسم خورده بسیج را نشانه گرفته‌اند. اما به حول و قوه الهی، بسیج با قوت بیشتر به سوی اهداف خود گام برمی‌دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خطاب به بسیجیان شركت‌كننده در این رزمایش ادامه داد: شما بسیجیان قهرمان، شما جوانان برومند این مرز و دیار مقدس، که شاید حتی جنگ را و شهدا را ندیده‌اید، اما رنگ رخسار و حرکت و تفکر، بصیرت و دشمن شناسی، فرمانبرداری شما از ولی و رهبرتان، رنگ و بوی شهید شیرعلی سلطانی، جاویدی و دیگر شهدا را دارد.
وی با تأکید بر اینکه شاید بیش از 20 سال پیش یکی از استراتژیست‌های آمریکایی تأکید کرد که اگر می‌خواهید شیعه را به زانو درآورید، باید دو فرهنگ عاشورا و انتظار را از آن‌ها بگیرید، گفت: از روزی که خون امام مظلوم ما در صحرای کربلا به زمین ریخت و دشمنان خدا بهترین اولاد بشر را ددمنشانه سر بریدند، تا امروز، شیعه در حال رزمایش است.
سهرابی اظهار كرد: ما هر سال رزمایش اقتدار عاشورائی برگزار می‌کنیم چرا که منتظریم و انتظار یعنی آمادگی و در آرزوی صلح جهانی تحت لوای قوانین خدا و بسیجیان منتظرند تا فریاد دعوت به نیکی، مبارزه با ظلم، ایثار، جهاد و شهادت و فدا شدن در راه و برای خدا سر دهند.
مدیركل صدا و سیمای فارس گفت: امروز دشمن خبیث ما با تمام امکانات به میدان آمده است و مگر همین دشمن در 8 سال دفاع مقدس و 8 ماه فتنه به میدان نیامده بود؟ آنها مارا از سر بریده می‌ترسانند؟
به گفته سهرابی، دشمن ما اگر دانا بود می‌دانست که ما در 8 سال دفاع مقدس آمادگی امروز را نداشتیم، اما فرزندان روح‌الله کاری کردند که در هیچ برهه‌ای از تاریخ ایران تکرار نشده بود و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن نداد و امروز ایران، سربلند و مقتدر است. آن‌ها هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند.
مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه به نظر می‌رسد این آخرین ترفند دشمن است و طی این سالها همه ترفندی را تجربه کرده اما به نتیجه نرسیده است، گفت: ملت ما یک هزار 400 سال است در مکتب حسین(ع)، که مکتب مبارزه با کفر است، تربیت شده‌اند و ملت و بسیجیان ما این مطلب را به درستی دریافته‌اند.
سهرابی گفت: امروز تمام کشورهای کفر با تمام سلاح‌های در دست، از جمله رسانه‌هایشان تلاش دارند ملت ایران را از راه و مسیر خود دور کنند، اما جوانان بصیر و تربیت شده عاشورا نقشه دشمن را باز هم نقش برآب می‌كنند.
انتهای پیام

captcha