اعلام مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی همدان با نماینده مردم این استان
کد خبر: 3747139
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

اعلام مصوبات جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی همدان با نماینده مردم این استان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی همدان با حمیدرضا حاجی‌بابایی با مصوباتی همراه بود که اعلام شد.

هاشم سعیدی شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه اعضای هئیت مدیره و بازرسی اتحادیه با حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم استان همدان و همچنین حجت‌الاسلام دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان و عباسی، معاون فرهنگی این اداره‌کل در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: طی این جلسه، خواستار پیگیری وضعیت بیمه فعالان قرآن و همچنین پیگیری دریافت کمک هزینه از سوی اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین تبلیغات اسلامی استان به منظور تجهیز مؤسسات قرآنی شدیم.
سعیدی‌شکوه عنوان کرد: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه پیگیری وعده 250 میلیون تومانی استاندار در جلسه شورای فرهنگ عمومی بود که در سال 96 تشکیل شد  و اعلام شده در حال حاضر فقط 100 میلیون تومان این وعده به صورت اوراق قرضه اختصاص یافته است که آن هم در سال 98 محقق می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین طی این دیدار، خواستار دفتری برای فعالیت اتحادیه در محل تالار قرآن استان و همچنین پیگیری وضعیت استخدامی معلمان قرآن و همچنین چرایی استفاده از آنها در جایگاه دیگری جز تخصص آنها شدیم.
انتهای پیام

captcha