مصلی بزرگ المهدی(عج)؛ میزبان سوگواران حسینی در زابل
کد خبر: 3747161
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

مصلی بزرگ المهدی(عج)؛ میزبان سوگواران حسینی در زابل

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه‌های عزاداری به‌مناسبت ایام سوگواری برای سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادارش در دهه نخست ماه محرم هر شب با حضور امام جمعه زابل در محل مصلی بزرگ المهدی(عج) این شهر برگزار می‌شود.

مصلی بزرگ المهدی(عج)؛ میزبان سوگواران حسینی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین کیخا، امام جمعه زابل در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین که در مساجد و هیئات سطح شهرستان زابل نیز در حال برگزاری است، حضور می‌یابد.

وی شامگاه جمعه، 23 شهریور در همایش شیرخوارگان حسینی در جمع بیش از پنج هزار مادر و کودک شیرخوار که به منظور شرکت در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی بزرگ المهدی(عج) این شهر جمع شده بودند، طی سخنانی گفت: یاران واقعی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تا پای جان بر سر پیمان خویش با امام زمان خود ایستادند و در این راه از بذل جان هم دریغ نکردند. 

وی به مادران شرکت‌کننده در این همایش گفت: شما رسالت بزرگی بر عهده دارید، چراکه پرورش کودکان و آینده‌سازان این مملکت اسلامی بر عهده شماست. کودکان دلبند خود را بیمه حضرت علی اصغر(ع) کنید و در راه تربیت صحیح میوه‌های دل‌تان از آن بزرگوار استعانت بطلبید.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

captcha