افشای باطل و به نمایش گذاشتن حقایق از درس‌های عاشوراست
کد خبر: 3747183
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

افشای باطل و به نمایش گذاشتن حقایق از درس‌های عاشوراست

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پایتخت یکی از مصادیق احیای سنت پیغمبر(ص) در عصر حاضر را برپایی مجالس عزا، خوب خدمت کردن به خلق‌الله، انجام فرایض دینی، تهمت نزدن و افترا نزدن دانست و تأکید کرد: افشای باطل و به نمایش گذاشتن حقایق از درس‌های دیگر قیام عاشورا است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موحدیان،  رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پایتخت روز گذشته، 24 شهریور ضمن تشکر از زحمات کارکنان پلیس پیشگیری تهران بزرگ و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار داشت: عاشورا درس‌ها و پیام‌هایی دارد که اگر به این پیام ها عمل کنیم زندگی و آخرتی سعادتمند خواهیم داشت.

وی از جمله درس‌های این قیام را احیای سنت پیغمبر(ص) خواند و گفت: امام حسین وقتی مشاهده کرد سنت پیغمبر به خطر افتاده در مقابل یزید ایستاد.

موحدیان یکی از مصادیق احیای سنت پیغمبر در عصر حاضر را برپایی مجالس عزا، خوب خدمت کردن به خلق الله، انجام فرایض دینی، تهمت نزدن و افترا نزدن دانست و تأکید کرد: افشای باطل و به نمایش گذاشتن حقایق از درس‌های دیگر قیام عاشورا است.

موحدیان با اشاره به اینکه بعضی در پوشش دین، کارهای ضد ارزشی انجام می‌دهند، اظهار داشت: این افراد می‌خواهند ما را از ولایت دور و خون شهدا را پایمال کنند که باید چهره حقیقی آن‌ها شناخته شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایتخت درس سوم واقعه کربلا را امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرد و ادامه داد: متأسفانه امروز این فریضه در جامعه ما فراموش شده است؛ فردی که احتکار می‌کند و برای زیارت به خانه خدا می‌رود و فردی که میلیاردها تومان اختلاس کرده و در عاشورا نذری می‌دهد و افرادی که حل مشکلات فعلی را در گرو ارتباط با آمریکا می‌دانند، اقدامشان منکر است و باید نهی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس پیشگیری در شناسایی انبارهای احتکار و تأمین امنیت فضای کسب و کار، بسیار خوب بوده است و حجم فعالیت‌ها و وظایف پلیس پیشگیری در پایتخت نشان از زحمات زیاد آ‌ن‌هاست که در ارایه خدمات انتظامی و قضایی متبلور است.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha