لزوم آشنایی دانش‌آموزان با نظام آموزش دینی
کد خبر: 3747241
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با نظام آموزش دینی

گروه اجتماعی- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تأکید بر آشنایی دانش‌آموزان با نظام آموزش دینی گفت: تحقق ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین از ثمرات همکاری حوزه و آموزش و پرورش است.

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با نظام آموزش دینیبه گزارش ایکنا، از زنجان داود معروف‌خانی، سرپرست آموزش و پرورش ابهر شامگاه شنبه، 24 شهریورماه در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت افزایش همکاری این دو نهاد با یکدیگر، اظهار کرد: ترویج گفتمان همکاری‌ها و پرهیز از موازی‌کاری‌ باید به عنوان اولین اولویت کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی جهت آشنایی دانش‌آموزان با نظام آموزشی مدارس دینی، عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از حوزه‌های علمیه راهکاری مؤثر برای آشنایی آنان با تحصیلات حوزوی است.
این مسئول با اشاره به مهم‌ترین ثمرات همکاری حوزه و دانشگاه، ادامه داد: حفظ شعائر و ارزش‌های اسلامی و حرکت به سمت تحقق اهداف و ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین از مهمترین ثمرات همکاری حوزه و آموزش و پرورش است.
در ادامه این جلسه نیز حاضران درباره مطالبی از جمله ساماندهی ائمه جماعات مدارس شهرستان، دیدار دانش‌آموزان با علماء و فضلای حوزه علمیه، راه‌اندازی مجدد مشاوره مذهبی در مدارس دخترانه دوره اول و دوم، برگزاری جلسه توجیهی با حضور ائمه جماعات، مدیران مدارس و مدیران حوزه‌ها، فعالیت‌ هیئت‌های مذهبی و طرح مربیان قرآنی اعزامی از طرف واحد تعلیم و تربیت سپاه به تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام
captcha