انقلاب اسلامی همچون دیگر مصلحان مورد هجمه دشمنان قرار دارد
کد خبر: 3747242
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

انقلاب اسلامی همچون دیگر مصلحان مورد هجمه دشمنان قرار دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‎الاسلام دانش بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به‌دلیل ‌تبلیغات سوء که در طول تاریخ ‌مقابل همه مصلحان وجود داشته تحت هجمه‌های وسیع قرار دارد.

انقلاب اسلامی همچون دیگر مصلحان مورد هجمه دشمنان قرار دارد

به گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین دانش، استاد حوزه علمیه شب گذشته، 24 شهریورماه در هیئت عزاداری حسینیه شهدای قم گفت: پرستش تنها مخصوص و شایسته خداوند است و هیچ کسی حق پرستش هیچ عنصر دیگری را ندارد.
وی افزود: مخلوق قابل پرستش نیست و کسانی که به دنبال پرستش مخلوق هستند در واقع، به خداوند کفر ورزیده‌اند؛ اسف‌بارتر آنکه برخی آنچه که خود ساخته‌اند را می‌پرستند.
استاد حوزه علمیه بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های فنی که در جهان شاهد بودیم ولی هنوز متأسفانه در برخی از کشورها بت‌کده‌هایی وجود دارد و عناصری پرستش می‌شوند که شرم‌آور است.
دانش بیان کرد: حضرت ابراهیم(ع) یکی از بزرگترین بت‌شکنان تاریخ بودند که همیشه مردم رابه پرستش خدای متعال امر می‌کردند؛ دشمنان با تبلیغات وسیع سعی کردند که ایشان را شخصیتی خطرناک جلوه داده و مردم را از گرد ایشان دور کنند و پس از ماجرای شکستن بت، تبلیغات علیه ایشان به اوج رسید و مردم نیز با ظلم ظالمان همراه شدند.
وی گفت: خداوند همیشه جانشینان خود را با توجه به شرایط انتخاب و معرفی کرده است و در همین راستا جانشینان آنها نیز این شرایط را داشتند و اینگونه نبود که هر کسی بتواند در این جایگاه قرار گیرد؛ در این بین بود که ماجرای امام علی(ع) و معاویه ایجاد شد و حضرت از این مسئله رنج می‌برد که چرا مردم با تبلیغات مسموم ایشان را با شخصی مثل معاویه مقایسه می‌کنند.
این استاد حوزه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های امام، آن است که در همه کائنات و وجود تصرف دارد و این تصرفات نیز قابل اثبات است ولی قرار نیست که این حضرات همیشه از این قدرت استفاده کنند؛ این قدرت نفوذ در همه ائمه وجود دارد.
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی ما به دلیل همین تبلیغات سوء که در طول تاریخ در مقابل همه مصلحان وجود داشته تحت هجمات وسیع قرار دارد؛ این انقلاب، انقلابی بود که با محور فکر شیعی شکل گرفت و دشمنان در هراس بوده و هستند که یک قدرت عالیه در مقابل آنها صف بکشد و به همین خاطر به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.
دانش بیان کرد: این حکومت ایجاد شد که بخشی از عدالت جهانی مهدوی را محقق کند و قطعاً این مسیر در آینده با ارشادات مقام معظم رهبری و جوانان انقلابی عاشق ولایت طی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha