اعلام آمادگی 336 خیر برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد
کد خبر: 3747246
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
شیران خبر داد:

اعلام آمادگی 336 خیر برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد

گروه جامعه ــ مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد: همزمان با اولین جمعه ماه محرم و همایش شیرخوارگان حسینی 336 نفر از خیران در استان تهران برای حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد تهران، حمید رضا شیران، مدیرکل این نهاد با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، پایگاه‌های کمیته امداد نیز برای جذب حامی فعال شد، گفت: 91 پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا و از علاقه‌مندان نیک اندیش ثبت نام به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد حامی برای حمایت از 357 کودک تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد 57 نفر برای حمایت از 72 فرزند یتیم و 279 نفر برای حمایت از 285 فرزند محسنین ثبت‌نام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناطقی که بیشترین جذب را داشته‌اند، اشاره کرد و افزود: اداره کمیته امداد منطقه چهار تهران با 36 جذب، شهرستان قرچک با 30 و اداره منطقه شش تهران با 24 نفر به ترتیب بیشترین جذب را به خود اختصاص داده‌اند.

شیران بیان کرد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۶۵۳ فرزند یتیم و محسنین از خدمات این نهاد در استان تهران بهره‌مند هستند، که از این تعداد شش هزار و ۴۰۰ نفر یتیم و ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

وی یاد آور شد: ۷۵ هزار و ۵۶۷ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۹۲ نفر حامی ایتام هستند و مابقی از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha