جزییات حادثه برخورد کامیون جرثقیل در سبزوار
کد خبر: 3747340
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

جزییات حادثه برخورد کامیون جرثقیل در سبزوار

گروه اجتماعی - فرماندار سبزوار به تشریح حادثه دیروز برخورد جرثقیل با کاروان زائران در سبزوار پرداخت.

جزییات حادثه برخورد کامیون جرثقیل در سبزوارعلیرضا یحیی‌آبادی در گفت و و گو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: روز گذشته ساعت 17 بعد از ظهر یک کامیون کوچک که بر روی آن جرثقیل نیز نصب شده و اطرف کفی آن حفاظ نداشته، در حال حمل بلوک‌های سیمانی در ورودی روستای طبس بعد از عبور از سرعت‌گیر ورودی روستای طبس متوجه خالی شدن ترمز خودرو شده و شروع به دادن هشدار و زدن بوغ می‌کند.

وی با بیان اینکه بعد از ورود به داخل میدان روستا در حالی که مردم در حال عزاداری و تماشای شبیه خوانی کنار مسجد روستای طبس بودند، افزود: راننده به سمت سرازیری کنار مسجد رو به جمعیت وارد میدان می‌شود و مردم به دلیل سر و صدای زیاد به درستی متوجه هشدارهای راننده وعدم کنترل توسط راننده نشده بودند.

بخشدار مرکزی سبزوار اضافه کرد: کامیون بعد از مدتی عبور از وسط میدان به یک ساختمان برخورد و متوقف شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل نداشتن حفاظ ایمنی بر روی اطراف کفی کامیون بلوک‌های قرار گرفته بر روی آن بعد از پاره شدن طناب‌ها بر روی مردم سقوط کردند، گفت: متاسفانه در این حادثه 15 نفر مصدوم شدند که از طریق هلیکوپتر آمبولانس هوایی، سه دستگاه آمبولانس و خودروهای شخصی مردم بلافاصله مجروحان حادثه به سبزوار اعزام شدند.

یحیی‌آبادی با ابراز اینکه با سرکشی از اوضاع مصدومان به همراه دکتر نصرآبادی، معاون فرماندار سبزوار، برخی از مصدومان شب گذشته مرخص شدند و برخی نیز امروز صبح، اضافه کرد: فقط یک نفر از بانوان مصدم حادثه اعلام شده درجه هوشیاری کمتری دارد.

جزییات حادثه برخورد کامیون جرثقیل در سبزوار

در همین رابطه مهدی سلمانیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه ظهر امروز، 25 شهریور، به خبرنگار ایکنا گفت: سه نفر از مجروحان حادثه تحت درمان قرار گرفته‌اند و بقیه از بیمارستان رفته‌اند و یا در حال ترخیص هستند.

جزییات حادثه برخورد کامیون جرثقیل در سبزوار

انتهای پیام

captcha