برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن همسران و فرزندان ایثارگران
کد خبر: 3747346
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن همسران و فرزندان ایثارگران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان دختر و ایثارگران و فرزندان پسر در کل کشور برگزار شد.

علی خلیل ارجمندی معاون بنیاد شهید استان تهران در گفت و گو با ایکنا؛ بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان دختر و ایثارگران و فرزندان پسر در همه استان‌های کشور برگزار شده است.

ارجمندی ادامه داد: این مسابقات در 20 استان‌ کشور به نام‌های؛ آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، استان تهران، ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، قم، کرمان، کهکیلویه‌وبویراحمد، مازندران، مرکزی، گیلان، هرمزگان، برگزار شده و نفرات برگزیده نیز اعلام شده است و در ما بقی استان‌ها در حال برگزاری مسابقات هستند که تا آخر شهریور ماه نتایج و نفرات برگزیده را را اعلام می‌کنند.

وی در رابطه با گروه سنی شرکت‌کنندگان گفت: در مرحله استانی مقطع سنی خاصی مد نظر ما نیست اما سن شرکت در مرحله کشوری از 16 سال به بالا است.

معاون بنیاد شهید استان تهران تصریح کرد: سال گذشته مرحله کشوری مسابقات در مرداد و شهریورماه برگزار شد در نتیجه نتایج نیز زودتر اعلام ‌شد اما امسال مرحله کشوری مسابقات به ماه‌های مهر و آبان موکول شد لذا مرحله استانی در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار شد.

ارجمندی در پایان گفت: رشته‌های مسابقات قرآن بنیاد شهید ثابت و اعم از حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسر بوده است و فقط رشته حفظ در مرحله شهرستانی  و استانی متغییر است. در مرحله شهرستانی و استانی رشته‌های حفظ کل، حفظ 20، 15، 10، 5، 3، 2، 1 و کمتر از یک جزء است اما در مرحله کشوری از 5 جزء به بالا ثبت‌نام می‌کنیم.

انتهای پیام

 

captcha