توان دفاعی ارتش، دشمن را وادار به کاربرد حیله‌های غیرنظامی کرده است
کد خبر: 3747353
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

توان دفاعی ارتش، دشمن را وادار به کاربرد حیله‌های غیرنظامی کرده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران عنوان کرد: ما به درجه‌ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیده‌ایم که دشمنان مدعی امروز ما به حیله‌های غیر‌نظامی متوسل شده‌اند.

توان دفاعی ارتش، دشمن را وادار به کاربرد حیله‌های غیرنظامی کرده است

به گزارش ایکنا از همدان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جهموری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه، ۲۵ شهریورماه در بازدید از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: نقش استان همدان در دفاع مقدس بی‌بدیل است.
وی افزود: نوار مرزی غرب کشور هیچ‌گاه خاطرات ماندگار شهدای همدان در جنگ ۸ سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.
حیدری با بیان اینکه تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان یکی از تیپ‌‌های مورد اعتماد ارتش است، گفت: امروز برای بازدید و اطمینان خاطر از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ در این مکان حاضر شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان سال گذشته توانست در مسابقات رزمی ـ دفاعی نیروی زمینی ارتش رتبه نخست را کسب کند، همچنین در آینده نزدیک تعدادی پروژه عمرانی در این تیپ افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند، گفت: با وجود توان بالای نظامی کشور نمی‌توان از آماده بودن غفلت کرد و نسبت به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم» بی‌اعتنا بود.
حیدری عنوان کرد: ما به درجه‌ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیده‌ایم که دشمنان مدعی امروز ما به حیله‌های غیر‌نظامی متوسل شده‌اند و این نتیجه حضور، ایستادگی و تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با افتخار اعلام می‌کنم در نیروی زمینی ارتش صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز را یا خود و یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی تولید کرده‌ایم و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم و این همان مقامی است که باعث می‌شود در دهان هر دشمنی کوفته و داعیه نگاه او به کشور را برداشت.
انتهای پیام

captcha