پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه صحن حضرت‌ زهرا(س) در نجف اشرف
کد خبر: 3747401
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه صحن حضرت‌ زهرا(س) در نجف اشرف

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه صحن حضرت‌ زهرا(س) در نجف اشرف خبر داد و گفت: یک هزار مترمربع از این پروژه به اسم استان آذربایجان‌غربی در حال اجرا است.

پیشرفت 97درصدی پروژه صحن حضرت‌زهرا(س) در نجف اشرف

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی صبح امروز، 25 شهریورماه در نشست نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی با ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان درخصوص هدف تشکیل این ستاد بیان کرد: جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات اصلی‌ترین هدف تشکیل این ستاد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کار عتبات‌عالیات یک کار باعظمت و معنوی است، لذا باید استان نیز در این بحث به صورت جدی ورود کرده و مردم را نیز بر سر این سفره عظیم معنوی آورد.

حسینی افزود: در اواخر سال 1395 یک هزار مترمربع ار صحن حضرت‌زهرا(س) و یک هزارمترمربع نیز از صحن عقیله بنی‌هاشم را به اسم استان گرفتیم تا در این امر خیر مشارکت داشته‌ باشیم.

وی از پیشرفت 97 درصدی پروژه صحن حضرت‌زهرا(س) در نجف اشرف خبر داد و گفت: یک هزارمترمربع از این پروژه به اسم استان آذربایجان‌غربی در حال اجرا است.

حسینی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی یک استان ولایی بوده و 12 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است، تصریح کرد: امر کمک به بازسازی عتبات‌عالیات، فقیر و غنی، شیعه و سنی نمی‌شناسد و متعلق به تمام بشریت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امروز دنیا علیه اسلام حمله می‌کند و از آنجایی که ائمه اطهار، نماد دین ما هستند، اگر دشمن موفق شود عاشورا و اهل‌بیت را از ما بگیرد، دیگر هیچ چیز نخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: دلیل اصلی پایداری انقلاب اسلامی نیز تبعیت از راه قیام امام حسین(ع) است که راه او را در دنیا روش‌نگری می‌کنیم و هر کمکی در راه عتبات‌عالیات و اهل بیت ماندگار است.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: بیش از 60 درصد کمک‌ها به عتبات‌عالیات استان نیز از سوی بانوان صورت گرفته‌ است.

انتهای پیام

captcha