والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند
کد خبر: 3747422
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین گفت: والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند و بایستی به‌عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه معرفی شوند.

 والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها با خانواده‌های شهیدان عبدالله و علی زال‌بیگی، علی و محمدرضا کریمی و احمد و محمود زندی، عماد و خلیل گوینده، بالا و فرهاد حسینعلی، قربانعلی و کاظم کوچک تبار، قربان و قدرت الله حدادی و همسر شهید صدرالدین منهجی صورت گرفت.
در این دیدارها، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین ابراز کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور ماست مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های شهداست.
این مسئول افزود: همهٔ مردم و مسئولان قدردان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس هستند و در تجلیل و تکریم آن‌ها اهتمام ویژه دارند.
برزگر بابیان اینکه والدین شهدا اسوه‌های صبر و ایثارند و بایستی به‌عنوان الگوهای برتر معرفی شوند، خاطرنشان کرد: امروز آحاد جامعه بایستی از سیره و منش شما عزیزان درس گیرند تا در اعتلای نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کنند.
وی با اشاره به اینکه کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین در بیست‌وچهارم آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ابراز کرد: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌های متفاوتی ازجمله دیدار با خانواده‌های شهدا که یکی از مهم‌ترین برنامه‌هاست، انجام می‌شود.
در ادامه این دیدارها، حقایق‌پور نیز یاد و خاطرهٔ شهدا را گرامی داشت و از خانواده‌های شهدا برای حضور در کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین دعوت به عمل آورد.
به گزارش ایکنا، دیدار با خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین است که با همت مسئولان آغازشده و در حال اجراست.

انتهای پیام

captcha