ارسال ۹۲۸ اثر به دوسالانه جایزه کتاب اصفهان
کد خبر: 3747434
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

ارسال ۹۲۸ اثر به دوسالانه جایزه کتاب اصفهان

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از ارسال ۹۲۸ عنوان کتاب به بیست و چهارمین دوره دوسالانه جایزه کتاب اصفهان در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

رقابت 928 اثر در دوسالانه جایزه کتاب اصفهان در سال 1397

اصغر مختاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: تعداد 928 عنوان کتاب به دبیرخانه بیست و چهارمین دوره دوسالانه جایزه کتاب اصفهان در سال 1397 ارسال شده است.
وی افزود: حوزه علوم کاربردی با 175 عنوان کتاب (19درصد) بیشترین و کلیات با 9 عنوان کتاب (1درصد) کمترین آثار را به خود اختصاص داده‌اند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: تاریخ و جغرافیا 5/18 درصد، ادبیات 14درصد، کودک و نوجوان 14درصد، دین و فلسفه 13درصد (122عنوان)، روان‌شناسی و علوم تربیتی 7درصد، علوم اجتماعی 5/6درصد، زبان و زبان‌شناسی 4درصد، علوم خالص 5/1درصد و هنر و معماری 5/1 درصد از آثار ارسالی را به خود اختصاص داده‌اند.
بر اساس این گزارش، سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان که پیش از این قرار بود از 26 مهر تا 2 آبان‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شود، به 9 تا 15 آبان‌ماه سال جاری موکول شده است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
احمد رضا یی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۵
0
0
سلام . عرض ادب و احترام . چه خبر از مسابقه دو سالانه کتاب استان اصفهان ؟ آذر به میانه رسید . با تشکر
captcha