اجرای طرح «احسان حسینی» در زنجان
کد خبر: 3747461
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

اجرای طرح «احسان حسینی» در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در ماه محرم و صفر خبر داد.

اجرای طرح «احسان حسینی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مناسبت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ نیکوکاری اظهار کرد: طرح «احسان حسینی» به‌منظور هدایت بخشی از نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی به نفع خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای ماه محرم در این استان اجرا می‌شود.
وی ابراز کرد: در طرح احسان حسینی خیران و هیئت‌های مذهبی نذورات خود را در قالب غذای گرم، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهدا می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به اطعام نیازمندان اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب طرح احسان حسینی خیران زنجانی می‌توانند با برپایی سفره‌های نذری در ماه‌های محرم و صفر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را اطعام دهند.
صفری با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به تامین معاش آنها را ازسیره امام حسین(ع) است، گفت: مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به تأسی از این امام بزرگوارمی‌توانند نذورات و کمک‌های خود را جهت توزیع بین مددجویان این نهاد در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
صفری با قدردانی از مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیران زنجانی در طرح احسان حسینی گفت: هیئت‌های مذهبی و خیران زنجانی می‌توانند تا پایان ماه صفر نذورات خود را در قالب طرح احسان حسینی به‌منظور توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به دفاتر این نهاد در سراسر این استان تحویل داده و یا با شماره 33778195 تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha