اجرای ۶ گروه تعزیه‌خوانی در بروجرد
کد خبر: 3747469
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

اجرای ۶ گروه تعزیه‌خوانی در بروجرد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی به‌مناسبت دهه اول محرم با حضور تعزیه‌خوانان کشوری در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۶ گروه تعزیه‌خوانی در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد یک‎شنبه، 25 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی به‌مناسبت دهه اول محرم با حضور تعزیه‌خوانان کشوری در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: مراسم تعزیه‌خوانی ویژه دهه اول محرم با حضور حداکثری مردم در ساعاتی از شب برگزار می‌شود و مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان بروجرد و روستاهای تابعه در این مراسم تعزیه‌خوانی شرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام جعفرپور هدف از برگزاری این نمایش آیینی را ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی و زنده نگه‌داشتن آیین و سنت تعزیه دانست و افزود: تعزیه‌ای موفق خواهد بود که بتواند با نگهداری اصالت و روح تعزیه، نوگرایی را در آن به‌وجود آورد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: این مراسم آیینی به‌همت اداره تبلیغات اسلامی بروجرد و با حمایت مالی خیّرین و با همکاری شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha