هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) در سراسرکشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3747529
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) در سراسرکشور برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) در سراسرکشور در دهه اول محرم در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، همزمان با آغاز ایام محرم سلسله برنامه‌های ایام محرم‌الحرام ویژه عموم دانش آموزان از سوی این اتحادیه در سراسر کشور  برگزار می‌شود.

هیئت‌های انصارالمهدی(عج) با همکاری دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس و با حضور تمام دانش‌آموزان برگزار می‌شود و در این هیئت‌ها مراسم سخنرانی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی برگزار خواهدشد که این هیئت‌ها به شکل شهری به صورت متمرکز در شهرها و مراکز استان‌ها و بومی متناسب با شرایط هر شهرستان، فعالیت می‌کند و دسته‌جات عزاداری برگزار خواهدشد.

رویکرد محتوایی هیئت‌های انصار المهدی (عج) انس با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها خصوصا شهدای دانش آموز است و همچنین تدبر و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم مورد تاکید در هیئت‌های انصارالمهدی (عج) است. معرفی شهدا و چهره‌های ارزشمند در قالب کلیپ، پادکست، نمایشگاه و اهدا پرچم‌های بیرق انصارالمهدی (عج) و کتیبه‌های منقش به اسامی ائمه اطهار(ع) و همچنین این معرفی‌ها در بین مطالب سخنران و مداح به دانش آموزان ارائه می‌شود.

نرم‌افزار بیرق نیز نسخه پشتیبان از هیئت‌‌های انصارالمهدی(عج) است که شامل سخنرانی و عزاداری است. همچنین کتاب بوی سیب در اختیار دانش آموزان است که این کتاب، شرحی بر زیارت عاشورا است که حجت الاسلام حاج علی اکبری در سال‌های69  و 70 در حلقه گروهی از نوجوانان و جوانان آن روز بیان کرده‌اند و  توسط مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم به چاپ رسیده است. 

سایت بیرق در خصوص برنامه‌های محرم و پشتیبانی هیئت‌های انصارالمهدی(عج) راه‌اندازی شده است، دانش‌آموزان برای ارائه گزارش‌های هیئت‌های انصارالمهدی(عج) و اطلاعات از برنامه‌های دانش‌آموزی محرم می‌توانند به این سایت به آدرس beyraagh.ir و کانال سروشbeyragh_ansar @  مراجعه کنند.

لازم به ذکر است: کانال دبیرخانه هیئت انصار المهدی (عج) مستقر در اتحادیه استان چهارمحال بختیاری بوده و در طول ایام محرم الحرام و سایر مناسبت‌ها اقدام به بارگزاری مطالبی ارزشمند با رویکرد دانش‌آموزی برای هیئت‌های انصارالمهدی(عج) می‌کند.

 انتهای پیام

captcha