تشکیل دومین کارگروه استانی وزارت فرهنگ با محوریت سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3747567
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

تشکیل دومین کارگروه استانی وزارت فرهنگ با محوریت سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: دومین کارگروه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در شورای معاونان وزیر به تصویب رسیده که حاصل پیگیری‌های مستمر اصحاب رسانه استان است.

تشکیل دومین کارگروه استانی وزارت فرهنگ با محوریت سیستان‌وبلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: در ایام محرم و صفر، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود؛ تأکید ما بر این بوده که این برنامه‌ها تنها در مرکز استان متمرکز نباشد.
وی ادامه داد: برگزاری دومین سوگواره منطقه‌ای تعزیه در سیستان، شب‌های شعر عاشورایی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب شناخت امر به معروف و نهی از منکر اثر حجت‌الاسلام محسن قرائتی و همچنین اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوعات عاشورایی در زاهدان از جمله ویژه‌برنامه‌های ایام محرم و صفر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز که از 31 شهریورماه آغاز می‌شود، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف استان خواهیم داشت.
وی افزود: شب شعر و خاطره ویژه دفاع مقدس، نشست و کارگاه ادبیات دفاع مقدس با حضور استادان ادبیات داستانی با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.
مسگرانی ضمن قدردانی از پیگیری مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که ماه گذشته صورت گرفت، اظهار کرد: دومین کارگروه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در شورای معاونان وزیر به تصویب رسیده که حاصل پیگیری‌های مستمر اصحاب رسانه استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه اولین کارگروه استانی وزارت فرهنگ با محوریت کرمانشاه و بعد از وقوع زلزله در این شهرستان، تشکیل شده بود، افزود: در مجموع حاصل سفر وزیر به استان ارتقای شاخص‌های فرهنگی را به دنبال خواهد داشت و توسعه فرهنگی را مشهودتر احساس خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha