جوانان در دوران دفاع مقدس به خودباوری رسیدند
کد خبر: 3747574
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

جوانان در دوران دفاع مقدس به خودباوری رسیدند

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی باتاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس، جوانان به خودباوری رسیدند، گفت: طی این دوران حساس هیچکس جز مردم پشتیبان جوانان نبود.

جوانان در دوران دفاع مقدس به خودباوری رسیدند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در تاریخ جنگ‌های ایران همواره قطعه‌ای از خاک کشور از دست رفته بود، ولی طی هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی دفاع شد.

وی ادامه داد: اگر استقامت و پایداری جوانان این دوران نبود هیچگاه در جنگ پیروز نمی‌شدیم و از این رو مسأله دفاع مقدس یک جریان مستمر و طولانی است.

مصطفوی باتاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس، جوانان به خودباوری رسیدند، افزود: طی این دوران حساس هیچکس جز مردم پشتیبان جوانان نبود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با دفاع مقدس دیگری مواجه هستیم و دشمنان با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی ما را محاصره کرده‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق شدیم با اتحاد و وحدت، پوزه دشمنان ایران اسلامی را به خاک بمالیم، اکنون نیز رمز پیروزی در اتحاد است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اتحاد و انسجام ما همواره دشمنان ایران اسلامی را به وحشت انداخته و امسال نیز باید با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

انتهای پیام

captcha